dinsdag 1 juni 2010

Weow! Positiviteit!

Waarom kunnen we altijd alleen maar zeuren over de dingen die ons dwarszitten?? Waarom is het makkelijk om te zeggen dat iets verkeerd is dan een compliment geven over iets??

Waarom zou je over jezelf zeggen dat je lui, dik of nietsbetekenend bent?? Dat maakt je mentaliteit alleen maar negatief en pessimistisch...
Een positief en optimistisch beeld over jezelf het het leven, maakt opstaan in de morgen een heel stuk aangenamer!

Ga ook eens 's morgens voor de spiegel staan en schreeuw uit wat je leuk vindt! Net als dit kleine meisje Jessica (zij is ondertussen wel al 13 jaar, maar haar vader heeft filmpjes van vroeger op Youtube geplaatst).



Ik hou van mijn opleiding. Ik hou van mijn kamer. Ik hou van mijn vrienden. Ik hou van mijn familie. Ik hou van mijn waterfles. Ik hou van mijn blog. Ik hou van mijn hobbies. Ik hou van mijn kleren. Ik hou van mijn fiets. Ik hou van het leven! Ik hou van jou!

-Jolanda.

2 opmerkingen:

  1. En wat nou als je pessimisme haat, zoals ik? Ben je dan ook negatief?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan ook zeggen dat je houdt van posivitisme (is dat een woord?) ! Hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen