maandag 22 maart 2010

Laatste waarschuwing!

Als u niet per omgaande betaalt en op de bezoekdatum niemand aanwezig is, zal de toegang tot uw woning worden geforceerd.
De datum waarop ik uw woning ga binnentreden en vervolgens zaken in beslag neem, bepaal ik later en kondig ik niet nader aan!

MVG, de belastingdeurwaarder.

Deze bedreiging lag vanmiddag bij ons op de deurmat...

Blijkbaar was er een deurwaarder aan de deur geweest (ik heb nooit een deurbel gehoord, maar dat kwam vast en zeker door m'n muziek en dichte kamerdeur).
De persoon waar de brief aan gericht is, voor ons vieren onbekend, was €516,- schuldig aan de belasting... Hmmm.... als we hier geen actie op ondernemen forceren ze straks onze voordeur, moeten we sloten vervangen en nemen ze ook nog eens onze spullen mee voor een schuld van iemand anders! Lekker is dat...

Na veel doemscenarios besproken te hebben en veel heen en weer gebel had ik eindelijk de deurwaarder himself aan de telefoon en heb ik hem de situatie uitgelegd. Hij komt niet meer aan onze deur en gaat uitzoeken waar de betreffende persoon dan wél woont...

Gelukkig... we hoeven géén tanks en dwarsbalken voor onze deur te leggen...

-Jolanda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten